srijeda, 23. rujna 2015.

ENTUZIJAZAM


entuzijazam, -zma grč. (enthusiasmos) oduševljenje, zanos, žar, zanesenost; stanje poleta, ushita; entuzijast(a) - zanesenjak; ushićen čovjek, oduševljen nekom idejom; čovjek koji se odnosi prema nečemu s entuzijazmom; čovjek žarko predan nekom poslu (izvor: Rječnik stranih riječi, Bratoljub Klaić)
Već mi se neko vrijeme mota ta riječ po glavi. Nešto što više ne primjećujem tako često u svojoj okolini. Čast izuzecima. Možda je vrijeme da promijenim okolinu. Sebe neću mijenjati. Ja sam valjda najveći entuzijast koji postoji na kugli zemaljskoj. Dobijem čokoladu ili cvijet, sretna sam kao dijete. Kupim knjigu, veselim se do neba i natrag stići doma, zavući se pod deku i početi čitati. Idem na putovanje, prštim od radosti. Istinske radosti i želje za upoznavanjem nečeg nepoznatog i novog. A to su „samo“ male stvari.

Promatram ljude oko sebe. Nikada neće biti dovoljno zadovoljni. Diplomiraju. Pa, šta? To je samo papir koji ne vrijedi ništa u ovoj zemlji! Ma, nemoj?! Uskoro ću diplomirati (napokon!). I znate što? Skakat ću od sreće! Taj „bezvrijedan“ papir koštao je moje roditelje i mene novaca, živaca, suza, vremena, odricanja i truda. I imam itekako pravo biti entuzijastična oko toga.

Nakon diplome, za one sretne, slijedi posao. Iznova promatram ljude oko sebe. Ništa im ne nedostaje, ali opet nisu zadovoljni. Pitaš ih za posao, namršte se.  Dobila sam posao nedavno. Vrištala sam od sreće. Tati, mami, bratu, dečku, prijateljima. To je bio posao kojeg sam jako htjela i ljudi, ja sam ga dobila! Svojim trudom i radom. 
Moj prvi pravi posao. Neće biti lako, ali sam ipak entuzijastična oko toga.

Parovi se useljavaju skupa. Nakon određenog lijepo provedenog vremena zajedno, ljudi se odluče za sljedeći veliki korak. Ogroman korak. Po meni, važniji od braka. Iskreno, za neke nisam ni primijetila da su se uselili. Kad ih pitaš za to, slože onu „it´s not a big deal“ facu. Tebi možda nije, ali meni je to nešto vrijedno ushićenja i veselja. Naučila sam da u svemu, a pogotovo u ljubavi, ako je prosječno, bez entuzijazma i žara – to nije to! Već sad vrištim od sreće na samu pomisao zajedničkog života sa svojim dečkom.

Želim u svemu uživati do maksimuma, upijati sreću i sretne trenutke svoga života i zauvijek ih pamtiti. Jer to jesu dani koje treba pamtiti. Ne želim nikada izgubiti svoju istinsku „joie de vivre“
i entuzijazam u svemu što radim. Veselite se, radujte se, skačite, budite entuzijastični i okružite se entuzijastima. To nije „samo“ papir, „samo“ posao, „samo“ zajednički život. To su trenuci koji čine Vaš život. To jest Vaš život. Hoćete li zauvijek biti promatrač sa strane ili živjeti svoj život punim plućima, entuzijastično - na Vama je.

Sanja V.


Nema komentara:

Objavi komentar